12 juni 2008

en viktig läxa

Ojoj

Dax att börja tänka sig för kanske? Lille M har vart lite gnällig till och från sen igår, har inte insett det förren nu men jag tror att det är mitt "fel"... :-( Käkade tacos hos syrran igår, och nu ikväll så åt jag (dumt nog) kebabtallrik - med stark sås!!! USCH vilket dåligt samvete jag har nu då.. Ska min lilla älskling få ännu mera magknip nu??? Åhh jag är såå kokt som inte tänkte på det... Men men kanske vi har sån tur att han vande sig vid stark mat redan i magen, och bara är lite allmänt kinkig? *hoppas hoppas* Annars är det som sagt var, HÖG TID att börja tänka sig för vad gäller att stoppa i sig saker och ting... Dagens viktiga läxa kanske??

Åh idag va vi i stan och skrev på papper att S-mannen är pappa till Lille M.... :-) Det gick ju hur bra som helst... *hihi* "Tanten" däruppe på socialen va jättetrevlig, och det gick väldigt smidigt och smärtfritt. Inte alls som alla andra snackat om att de ställer en massa frågor och sådär. Hon va helt överförtjust i Lille M och hade inte så mycket mera att kommentera... :-) Så nu har Lille M en pappa oxå! Toppen!

Vi konstaterade att det är hopplöst att gå utanför dörren med den där lille skrutten. ALLA tanter ( och då menar jag alla av det kvinnliga könet i princip...) har beundrat och gullat med Lille M, man kan inte gå en halv meter utan att man blir stannad och de ska prata. "Åhh den där va inte stor... Kan inte va så gammal?" An so on... :-) Men det är ju lite kul det är klart, fast det är ju lite sött, man kan ju bara le åt det...

Nää nä, nu ska jag kika färdigt på "Min stora kärlek" Den är lite rolig.. Och sen har den ju en ganska bra sensmoral oxå (moraltant)

M som i Mica: jag vet att det kommer gå bra, men ibland så undrar man ju. Och det är underbart att veta att hela tjocka släkten och alla underbara vänner stöttar oss!!!

Johanna: Hmm joo, men min gubbe är lika galen i Wow oxå.. Så jag vet inte vilket som är värst.. Men det slutade med att jag såg matchen oxå, eftersom Pucko-kanal-5 helt plötsligt bestämt att "Desperate Housewifes" skulle ha sommarlov!! Jeeeases! Höll på att explodera när jag läste det på deras hemsida... Tack, det känns skönt att veta att det finns vänner som bryr sig.

Ha det bra mina vänner. Imorron drar vi till stan och shoppar på rea för mina bonuspengar! *jippie* Det va ju lixom ingen idé att gå runt där idag med S-mannen.. karlar. ni vet..

Puss och kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha detta inlägget va skrivet med humor och glädje - härligt ;)
Ja, lite vad man äter får man ju tänka på.. men inte för mycket, de måste ju vänja sig lite med ;) Varga reagerar endel på vitlök, men jag utesluter det inte, utan äter mindre mängd istället.
Puss på er, Johanna