27 juni 2008

tutten hjälper föga..

Här kommer ett kort inlägg av en trött mamma

...Lille M suger verkligen musten ur sin mor emellanåt. Hela kvällen har han vart lite småkinkig och ingenting har hjälpt. Han har legat och halvt om halvt snuttat ihjäl sig vid bröstet, men det har inte heller vart helt tillfredställande... Men sen tog min underbare S ut honom i vagnen på en liten promenix (i regnet!) i en halvtimma så jag fick en liten stund för mig själv och förnyade krafter. Och nu ligger han brevid mig här i soffan och knorrar lite, tuttar som en vetvilling på nappen, vet inte riktigt hur han ska ha det... Tror att det ska ner ett mål mat till i Lillemans mage, sen är det sova för natten som gäller.

fast när vi va och shoppade i Kinnarp idag så sov han hela tiden... Underligt. Fyndade 8 meter tyg för 29 kr/metern (bild kommer) och en omlotttröja till mig och en body och två par strumpor till Lille M.

Jag sa att det skulle bli kort ikväll, och det står jag fast vid. Nu måste jag ta min kinkiga lille gubbe, så min goding till sambo kan fixa lite kvällsmat till oss.

Puss och kram! Hej då!

Inga kommentarer: