25 juni 2008

milkcow

*hehe*

Neej min vän M...Jag hade ingen aaaaning om att jag va beroende... :) jaså det har du hört? -No Shit-*tss*
Idag lyckades jag iaf avsluta en auktion. Efter visst mailande med en tjej som bor i T-holm ang en bröstpump så la hon ut ett Köp Nu-pris så jag kunde få pumpen tidigare! Tipp-topp! Så nu ska vi bara betala den och se om vi ska hämta den där eller i Fkp, sen kan jag änt-e-ligen börja pumpa ur och låta min gode blivande make göra lite mer nytta! Det behövs verkligen kan jag lova, blir såå less emellanåt på att alltid vara mjölkko. Och JA jag VET att man får räkna med det när man får barn, men HERREGUD jag är inte mer än bara människa. Kanske en egoistisk sådan oxå kanske men det skiter jag i. Det är ren självbevarlesedrift mina vänner. Basta!
En Medela Mini Electric

Bra bra. Nu ska vi bara lyckas fynda en bärsele... Kikar vidare på det. :)

Dagen har vart lugn för övrigt, bara slappat och matat lilleman. Tror nån försöker öka på mängden mat i mammas boobs minsann. *pust* Vi lyxade till det idag och käkade lunch på Gästis i Byn, *mums* och va härligt att slippa laga mat....

Nej mina godingar, Tradera kallar... :) Neerå, sängen faktiskt... Vi ska upp imorron, dax att åka till KSS igen, ny kontroll för Lille M. Sen får vi se om vi orkar springa in en snabbsväng på jobbet med... Men det vet ingen.

Dröm vackra drömmar! -kram-

Inga kommentarer: