19 juni 2008

Mi scusi!

Jodå visst så sov han hela natten min lille goding..

fast det kändes vääldigt konstigt att sova utan min andra goding. S-man låg ju inne på sjukhuset över natten, så vi fick ju klara oss själva för första gången i världshistorien.. Ovanligt. Men det gick bra, M sov och jag sov.. När jag väl lyckades släcka lampan och sluta pilla med mobilen *hihi*

Och idag har vi mysit med mostar, mormor och kusin Em. Vi åkte in till stan i förmiddags, med målet att jag skulle införskaffa nya stolsdynor och midsommarmaten skulle inhandlas.
Mission completed! Nu står det 4 styckna mörkblå dynor i hallen och bara väntar på att sittas in :) Och på Ica är det la tomt vid det här laget, efter att min mor dragit fram där :) *skoja* Nu har vi både potäter, sill å stråberris till ett å ett halvt kompani! *haha* Göttigt. Imorron är ju planen att vi ska sitta ute, på våran altan. tur att det finns tak där. risken är la dock stor att det blir lite väl kyligt.. *huu* Men men, det finns filtar!

Min älskling är hemma nu igen. Men det bidde ingen undersökning.. tänker inte gå in på detaljer men det blev inställt i sista minut. Skönt att ha min gubbe hemma igen, det va tomt utan honom... :) Vi har nog gått hemma för länge tillsammans *ler*

Nu sitter vi å kollar på "eurotrip" på femman.. *hihi* Det är humor. Mi Scusi! Snart blir det porrigt. ja på tv:n alltså :D IRL- skulle inte tro det! skynda skynda kolla in vart Cooper hamnar.. Lider med honom, man får allt lite ont... (i filmen) *asg* Måste se!

näe, måste kolla på filmen nu (går inte att blogga samtidigt..) , sen leka lite mera med min G900...

Tjing!

Inga kommentarer: