01 juni 2008

helt ofattbart sjukt

Lessen att jag inte bloggat på heela långa helgen. Men det finns förklarliga skäl :D

Jag har blivit MAMMA!!!!!!
Kan ni fatta´t???
Ska fatta mig kort nu, ska alldeles strax äta, ska berätta mer senare jag lovar, men allt startade i fredags när jag blev igångsatt... Återkommer till detta med... Och i fredags natt 22:49 kom det en lite goding, en kille - våran lille M!!!! :D Fan det känns helt sjukt att han har kommit, svårt att fatta det... Men nu är vi hemma och det känns bra.

Lovar som sagt var att återkomma med lite snaskigare detaljer, men ville bara berätta!

Puss och kram så länge mina vänner!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till den lilla godingen!

/M som i Mica

Anonym sa...

Stort GRATTIS till er lilla kille !! :D

Många kramar Johanna