10 juni 2008

gnäll från hörnet

Emma och Johanna: Tack mina älskade vänner för era värmande kommentarer! Det känns skönt att veta att ni tänker på oss, det ger mig styrka.

Jag (eller vi båda) hoppas och tror givetvis att allt kommer att gå bra och att Lille M kommer att bli frisk och som vilket barn som helst. Chanserna är väldigt goda och stora för att det ska bli så. Men det är lätt att tappa modet, och misströsta. Så det känns skönt att veta att det finns vänner som tänker på oss och skänker oss styrka. Tack!

Idag har den värsta värmen lyst med sin frånvaro. Däremot har det blåst nåt så in i ***. Vid flera tillfällen har jag vart övertygad om att huset ska lyfta från marken! Shit va det har dratt i kåken. Läskigt. Det kom en regnskur tidigt imorses, men sen har det vart snustorrt hela da´n. Jag och Lille M har tillbringat hela eftermiddagen hos syrran, där lillasyster E är och hälsar på. Så vi har käbblat en massa skit och bara haft det gött! Härligt. Dessutom har ju Lille M lyckats fjäska in sig hos sina mostrar, så då får mamma här en liten välförtjänt paus! *hihi*

Ojoj, nu knorras det (ynkligt gnällande) en hel del från andra änden på soffan, där Lille M ligger å snuttar på sin napp... Han vet nog inte riktigt hur han vill ha det, misstänker jag. Bäst att undersöka saken.
Pappa lär ju inte göra det (Sverige spelar ju första matchen i EM nu!)

Hej-å-hå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, dessa karlar och alla deras intressen.. ;P Glad över att min inte är direkt intresserad av fotboll iaf! fast då har ju han wow som huduvsyssla iof.. ^^

Puss på dej vännen - Klart jag bryr mig om dig och din familj - *tyskakompisar jue*

Anonym sa...

Vännen min, vi kommer alltid att finnas vid din sida. Lille M och ni kommer att klara detta. Ha förströstan!

/M som i Mica