18 juni 2008

liten maskot

Skit oxå

sverige torskade.. :-( Det gick inte den här gången heller trots världens sötaste lille maskot! Fast han somnade iof mitt i matchen... *ler*

Nu sover han iaf, Lilleman. För natten misstänker jag med dessutom.. *hoppas hoppas* Inatt sover vi ensamma för första gången nånsin oxå. S-mannen är ju på sjukhuset, han åkte in dit i förmiddags, och ska ligga där inatt. Imorron gör de undersökningen, sen får han komma hem på eftermiddagen. Om allt går som det ska vill säga. Det blir tomt utan min älskling. Nu va det länge sen vi sov ifrån varann. Och jag ska klara av lille M själv *ihhh* Men det ska la gå bra.. det brukar ju lixom ändå va jag som får slita mej upp när herrn kallar... :) S-man har ju inte direkt så värst mycke mjölk i boobsen *haha*

Iaf. Vi va ju i Skövde igår, på KSS. De vill ju göra regelbundna UL (ultraljud) på Lille M nu, ungefär en gång i veckan. För att se så att hans hjärta inte blir sämre för snabbt. Igår såg det iaf bra ut. Eller bra och bra. Inte sämre iaf! Dock hade de lite svårt att få till en snygg kurva på EKG:t, för Lilleman låg å sprattlade och spände sig så det vart bara kråksparkar av alltihopa *hehe* rätt åt dom! Tillslut fick vart M lugn iaf, så de fick en finfin kurva till doktorn. Sen gjordes UL, som inte visade några större förändringar. Därefter vägdes och mättes han. Duktiga killen växer så det knakar. Vägde 4040 g och 56 cm lång. (När han föddes vägde han 3700g och va 52 cm lång) Så det va ju bra iaf.
Därefter åkte vi till S-mannens jobb, för han va tvungen att ha ett rehabiliteringssamtal med en av cheferna. Dessutom fick han ju en chans att visa upp Lille M oxå :) Och efter lunch på mAx så tog vi en sväng på Elgiganten.. Farligt :) Där inhandlades som sagt, efter noga övervägande, 2 stycken SonyEricsson G900!!!! Hurra kan det bli bättre??! Men SHIT vilken jäkla hi-tech maskin då! För ovanlighetens skull så ligger fortfarande bruksanvisningen fortfarande framme *haha* har ju typ precis lärt mig svara på inkommande samtal och sms... Blir ju intressant och se hur lång tid det tar att lära sig allt.. Men den är grym, jäkla ball! Och det är ju touchscreen på den med. Det fattade ju inte jag när vi köpte den iaf. Vart ju en glad överraskning när vi kom hem... :)

Nej nu går de inte att sitta här längre. Om ett par timmar ( i bästa fall) vaknar min son och vill ha mat och ren blöja, då gäller det att man e fit-for-fight.. Det är jag inte nu *hehe* Och imorron måste vi åka till stan med..Ska köpa dynor till trädgårdsmöblerna så vi kan ha midsommarfest här på fredag. Vi va på G att köpa de igår men personalen på Jysk i Skövde va inte ett dugg intresserad av att sälja dynor what-so-ever! (Shame on you!) Så imorron blir det samma butik fast i Falköping istället. Bättre lycka där..
Sov gott, puss puss!

Inga kommentarer: