15 juni 2008

MysPys

...bara myspys...

Halva da´n har tillbringats på välaranchen... Därute har vi ätit gött å snackat en hel del skräp =) Innan vi kom iväg ut så slöade vi bara, jag å mina pôjkar..För efter en seeg natt med en stundtals vaken Lilleman så gick det inte i många knop här hemma. Vi låg och drog oss i sängen tills klockan va en bra bit över 12... det va ju iof inte helt omysigt att ligga å gosa heller, men man blir ju inte mindre seg precis..

Så den här söndagen har varit lugn och skön. Bara mys och gos. Skönt. Det passar oss, så vi är utvilade inför veckan som stundar.
Imorgon ska vi ta itu med alla saker som ska ordnas. Försäkring för Lilleman. Fylla i namnpappret till Skatteverket. Boka klipptid till mig. Begära föräldrapenning. S-man ska prata med sin läkare. Ringa barnmott. på KSS och kolla vilken tid som gäller för Lilleman i veckan, har nämligen fått två tider för UL. De har nog verkligen ingen koll där..
Senare i veckan ska S-mannen till Sahlgrenska för en undersökning. Och så ska ju Lilleman in på en undersökning. Samma vecka. Jippi. Eller inte. Så vi har lite att greja med. Känns som det kommer bli en halvtung vecka. Trots att det är midsommar. Lillasyster åker hem på fredag, det blir tomt. Dock så blir det ju lite kul att mamma och H kommer på onsdag. Det va länge sen vi sågs! Så lite positivt är det ju allt iaf. Tur det!

Nu sover Lilleman här i soffan, å jag ska alldeles strax hoppa in i duschen. Sen tänker jag gå å sova. Är såå trött. Inte så underligt kanske, när vi va vakna och sov om varannat nu senast jag och Lilleman. Sova-Äta-Äta-Sova. Men troligtvis så blir det en lugn natt, med tanke på att Busfröt just somnat. Så sannolikheten är stoor att han sover hela natten igen. *mamma hoppas*
Så varma go´nattkramar å blöta pussar åt er alla! natti natti

Inga kommentarer: