13 juni 2008

ett shoppingspree

Jodå, både shopping och fika

Håller på att skriva en förlossningsberättelse nu, oj oj den kommer att bli lå-å-å-å-ång! :) Jag berättar nog ganska ingående oxå, men det känns kul att skriva ner allt som hände, för vi hade ganska kul emellanåt, och det kom en del sköna kommentarer emellanåt. Och personalen va ju rätt så social så det både snackades och skojades en del. Kul för Lille M att läsa sen *hihi* Men jag får se om jag lägger ut den här, känns lite väl privat. Tycker både jag och S-man. Men som sagt, vi får se.

Idag har vi vart i stan - hela dan. :D Shoppat.... *mmm* Hittade, tro-det-eller-ej TVÅ amningsbh:ar på rean på Lindex! Det va ett äkta hallelujah-moment när Lillasyster ropade på mig och sa att hon hittat dom!!! Tack ska du ha lill´sis! Och trots att den ena egentligen va en storlek för stor i kupan så satt de perfekt! Thank you Lord! Så nu har jag lite flera kinky bh:ar *flinar*

Vi va därinne å strosade hela långa dagen må ni tro.. Syrran är ju i lite klädbehov för tillfället, då kulan börjat ge sig tillkänna! Så nu fick hon lite expertishjälp i provhytten, och jag kan lova att det gjordes en hel del fynd där... Både harembyxor och kaftan :) Och efter en tur till KappAhl, där Lillasyster inköpte sin älskade capribrallor så sög det i liite för mycket i kaffetarmen, så det va ingen annan nåd än att gå på kondis.. Inte så tråkigt iof, men hopplöst när det man ska ut därifrån - det är sååå trångt och folk fattar inte att man vill gå ut, när man står där, färdigfikad och påpälsad ytterkläder. Neeej då, inte vill vi ut inte. Inte behöver Ni flytta på er, för vi kommer inte ut med barnvagnen! Neeeej då! Inte alls! (nja lite bitter kanske,ja) Ut kom vi iaf, tillslut. tack-och-lov! bara för att jag i ren frustration möblerade om därinne på fiket. *hah!*

Men nu är jag glad igen! Mina älskade systrar har bjudit på hemlagad pizza och marängsviss ikväll + ett evigt bärande och gullande av Lille M. TACK! Ni är BÄST!

Och imorron bär det av till Skövde, det är Regementets Dag.. spännande med lite pang-pang! Nepp, nu kan jag inte sitta här å dröna mer, ögona går i kors, dags att runda av för idag.

Puss å kram å nyyp i stjärten!

Inga kommentarer: