26 juni 2008

I do!

Planering och tantrejs

Dagens UL på KSS gick bra. Efter omständigheterna. Det såg inte sämre ut iaf. Hålet hade inte gett sig av (som om det skulle det då) men det hade inte blivit sämre på något sätt. Remissen är skickad till Sahlgrenska i Göteborg, så nu får vi vänta på en tid därifrån innan vi vet mer. Nu slipper vi iaf att åka till KSS varje vecka på kontroll. Men om inte Sahlgrenska hört av sig inom 2-3 veckor så ska vi åka till Skövde igen för kontroll. Så ligger det till med den saken.

Efter sjukhusbesöket åkte vi till mitt jobb och hälsade på.. *hehe* Det är ju livsfarligt att gå in med en liten bebis på ett ställe där det jobbar mestadels kvinnofolk! "Här kommer alla tanterna på en å samma gång..." (sjunges till melodin "Här kommer alla känslorna på en å samma gång" av Per Gessle...) Alla flockades i princip runt oss och va nyfikna och ville hälsa på oss. Mest på Lille M. :) Inte undra på, så söt som han va, sken upp som en sol och flörtade med allt och alla! Det var, hur-som-haver, iaf jättekul att hälsa på dom, och träffa alla skojiga "tanter" igen! Det va ett bra tag sen jag va där och hälsade på, i mitten av april tror jag, om jag inte minns helt fel. Så det va verkligen på tiden!

resten av kvällen har tillbringats i soffan, tillsammans med Lilla M (givetvis, så nära mammas boobs som går) och syrran och Em. Vi har druckit kaffe och tjötat en massa. Tittat i min tidning jag köpte idag.
Amelia Brud och Bröllop JAAA vi har börjat planera ett bröllop!!! Ingenting är fastställt och bestämt, förutom att vi SKA. Men vi vill börja att planera allt i god tid innan, såvi får det precis som vi vill ha det. Och så hinner vi spara undan pengar oxå. Ingen nackdel precis. Nu när den "bomben" är släppt så ska jag ta mitt pick och pack och avlägsna mig. Bra va?!
Behöver verkligen min skönhetssömn, är sååå trött numera (hmm undrar varför?!) Dessutom måste jag va fräsch till imorron, för jag å syrran å Em ska åka till Kinnarp/Slutarp å shoppa lite :) Ja, Lille M ska ju oxå me förstås! *hihi*

Puss å kram kära vänner -out there- Sov så gott!

Inga kommentarer: