24 juni 2008

lite tyngre, lite kortare

Inte bara det, nylarmat och lite lätt beroende också kanske

precis när vi vaknade imorses kom vi på att vi skulle få vårat villalarm installerat idag.. I samma stund kom installatören :) det ska ju bli spännande att se hur många gånger de måste rycka ut för att jag inte larmat av rätt! *hihi* tur att det inte kostar något extra med uttryckningarna. Tur för mig iaf! Dyrt för Deckarklubben Tre Lingon..

Sen fick vi springa ner till BVC för vägning och mätning av lillkillen. Han växer så det knakar, idag stannde vågen på 4500 g och mätstickan tog slut vid 55,5 cm. Kortare än sist men det kanske beror på att hon drog för mycke i han sist :) Det gick bra iaf, trots att Lille M va mer sugen på mat än att vägas och mätas.

Resten av dagen har tillbringats hemma i soffan, tillsammans med min gosepöjk och den dagliga huvudvärken. *hurra* Vi kikade på premiären av "Allsång på Skansen" Jag satt med Lille M i knät och sjöng med, det verkade iaf som att han tyckte om det. Det är bra, vi gillar ju sång och musik i våran familia.

Nu ligger S-Man och tittar på "Ace Ventura" åhh han är ju bara liite överdriven, Jim Carrey. Men jag kikar mest på ett öga emellanåt, sitter å letar på Tradera efter bl.a. en BabyBjörn bärsele och en bröstpump. Lite viktigare saker helt enkelt *haha*

Nepp kära vänner, nu måste jag kolla lite mera på Tradera. Man blir ju knäpp tillslut om man kikar runt för länge, man hittar ju allt möjligt, men det finns ju så mycke kul! Så det är svårt att låta bli! Är man beroende då eller?!

Puss och kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Min vän, du är beroende om du inte visste det tidigare!
Men tradera är ju helt fantastiskt, det har jag i alla fall hört...

Kramar och love

/M som i Mica