14 juni 2008

lite hångel?

eller lite shopping kanske??

dagens spännande utflykt gick till Skövde, närmare bestämt P4. Där kikade vi på "stresavagnar" och en massa annat grönt, eftersom det va Regementets Dag. Ojoj va mycke män i uniform *haha* Vädergudarna va på våran sida, och stämningen va på topp! S-mannen och jag har begåvats med världens underbaraste snällaste barn, som sov sig igenom heela tillställningen. Sen hade vi släpat ut mina syrror oxå, så bilen va fullknökad idag :) Och efter en hel förmiddag på P4 så begav vi oss mot centrum för att få oss lite gott i magen. Maten smakade bra, trots att Lilleman oxå ville äta då samtidigt som sin väldigt hungriga mamma... :) Sen gick vi in en sväng på H&M och där inhandlades det amningstoppar till lilla mig! Äntligen. Så slipper man sitta å skämmas med hela flôtmagen hängades ute i det fria :D Kanske man ser lite mer respektabel ut *haha* Gjorde iaf några rejäla fynd, när jag hittade två vita kortärmade toppar på rean för 49,50:- styck! Köpte även en svart-vit randig topp, och ett svart linne. Bilder på dessa kan hända att det kommer, ingen garanti.. Inte så speciellt upphetsande är de iaf, mest praktiska. Fyndade lite till Lilleman oxå, ett par jeans som man kunde knäppa upp till capri och en söt liten tenniströja med Snobben. Mammas lilla cooling! Så mycke mer affärer orkade vi inte med faktiskt sen.. Varken jag eller mina syrror.. (tro det eller ej!) Så efter en smarrig rom-russinglassRita´s så åkte vi hem...
Hem ljuva hem.

Jag och Lilleman däckade på soffan, och S-man kollade på Sveriges match mot Spanien. Gick inte så bra... :( Så nu ska vi visst hålla på Grekland (som möter Ryssland nu) så har vi ökade chanser att vinna EM... jösses, mycke att hålla reda på.

Han är söt min gubbe.. När vi satt i bilen förut, så kom vi på jag å mina syrror, att man inte hånglar så mycke när man vart ihop ett tag. Varför är det så??? Det är ju synd, för lite hångel är ju aldrig fel lixom *ler stort* Vi frågade S-man detta, som inte kom med nåt mer givande svar än ett grymtande... Inte så värst uttömmande kanske..
Sen, för en stund sen, så beordrades jag komma till "hans" soffa, (vi har två soffor, så då får vi lämpligen var sin när vi sitter å tittar på tv) för att hångla lite :D Åhh det va mysigt kan jag lova! Det va länge sen. Kände t.o.m. pirr i magen á la nyförälskelse! Härligt! Puss på dej gubben min, som blev lite sugen på hångel efter tjejsnacket i bilen. Hurra!

Så nu är jag så glad å lycklig så, 4 nya amningstoppar, nya möjligheter för Sverige att vinna EM och nyhånglad! *fniss* kan det bli bättre?

Skickar ut lite hångel till er med, i cyberspejsen! Puss å hångel!!

Inga kommentarer: