14 augusti 2008

aldrig i livet

nej du, glöm det...
nej, nej, nej mamma,det kommer inget bildbevis på det svarta aset i badkaret... *ihh* tror du att jag ens skulle våga ta ett kort på en som bamsespindel? Än mindre ha bilden i kameran, eller lägga ut den här, på bloggen??? Skulle inte tro det!



Scrappandet fortsätter... Nu är jag på och scrappar katternas album igen.. Riktigt roligt faktiskt, fast jag känner det nu, när jag sitter å grejar, att jag saknar vissa saker. Som jag visserligen aldrig provat, men som jag sett, som jag skulle velat testa... dags för en ny inköpsrunda snart igen.. Stackars S-mannen =)



Ska ta en snabbis i duschen nu, sen blir det bums i säng. Måste upp och ringa VC imorron, har ett jävulskt nageltrång, som vägrar ge med sig.. trots rejäl urklippning och nattliga omslag med alsolsprit!





Puss och kram, sov gott älskade vänner!!

Inga kommentarer: