12 augusti 2008

ett svart as...

Huu...

det va nästan som att Moder Natur ville tvinga på mig lite terapi i morse... efter att jag snubblat upp på toan, vid sexsnåret, så såg jag nåt svart i badkaret.. Hade ju inga glasögon på mig så i min halvblinda mullvadsvärld kunde det vart allt från en hårtuss till en hög med russin... Men innerst inne så visste jag vad det var, och mitt hjärta började bulta okontrollerat och pulsen steg med 120%!! Och när jag tittat efter ordentligt så stog det klart att jag hade rätt... visst va det en SPINDEL! Av modellen grosse! *uhh* Avslutade snabbt "mina affärer" *haha* och ropade efter S-mannen, som nyss gått upp.... Han -den vänliga själen- gjorde mig en STOR TJÄNST (tack älskling!!) och avlivade spindelen, så jag slapp ha morgonterapi... det har ju blivit lite av ett stående skämt det där, att jag har terapi med alla sliskiga tvestjärtar som kutar omkring i huset, och alla janne-långbenare i hallonbuskarna. *huu* ...tacka vet ja Sibirien....

Eller hur M.... Jag vet hur du mår!! Vi behöver gå i terapi!!!! Fastän att vi hellre skulle ! gumman... (pratar med dej i telefonen nu...)

ja ska inte visa nåt bildbevis på det lilla aset i badkaret, det lovar jag, för då får jag stänga bloggen =)

pöss å kläm... skickar en extra kram till dej M!!! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh.. Tack! Kan bara säga att din man är en hjälte!
Och du har rätt no way att jag kommer gå in någon terapi för min skräck för råttor, ALDRIG i livet!
Så jag vet hur du känner dig också.

Kramar M som i Mica