25 augusti 2008

smurfduo

nu så, nu är det kvällá...
Snart dags att sova för natten, tänkte bara slänga iväg ett inlägg och säga hej.
Hej!
Vi har tvättat som två små blå idag, jag och Lille M... Tvättmaskinen har gått för fullt, men ännu är de mycke kvar som ligger och väntar på sin tur. Men nu ska det la finnas lite mera kläder att välja på, både för mamma, pappa och lille skrutt!
Lunchen bjöds av min syrra idag. Blodpudding, korvkaka och bacon. *mums* Sen tog vi det bara lugnt och mös med M ett par timmar.. :) Sköönt. Sen ringde S och sa att han va på väg hem, så då började vi traska hemåt. Tog en sväng förbi Ica bara, köpa frimärken. Snart kommer det nåt på posten.... *hemlighetsfull*
Imorrn ska jag ner till VC igen, återkontroll för lilla tån.. och omläggning. Det verkar läka bra iaf, har knappt ont längre nu. Härligt det. Sen ska vi sitta hemma å vänta på sotar´n jag och skrutten... kul kul.
nähä, nu har jag inte så mycke mer att bjuda er på...så vi säger la hej då nu då...
Hej då!

Inga kommentarer: