11 augusti 2008

lille M

jaa--app...

ny vecka då, och nya tag.. för mig och lille M... :) Vi puttrar på i god fart, att klara oss hemma på dagarna, utan våran pappis. Det går väl fin-fint.

Idag har vi hängt hos syrran heela dagen... vi blev kvar efter maten, för vi ville inte gå hem i ösregn. Sen va ju brorsan J där med, så vi ville ju träffa honom lite med.. han hyrde en film, "The heartbreak kid" Å shit va vi skrattade... :D Se den! Det är dagens uppmaning... *ler*

Nu ligger M i sin vagn och jollrar! Vet inte riktigt vem han pratar med, vagnen står framför tv:n, men han tittar inte direkt på den nu.. Han är så go och gla´, speciellt nu sen jag har börjat ge han ersättning på kvällarna... Gud hela förra veckan va lika jobbig varje kväll, Lille M skrek, va hungrig, och ville bara ligga vid bröstet och snutta.. Shit mina bröstvårtor höll på att trilla av.. det går inte! Syrran följde med mig till Ica och hjälpte mig att köpa ersättning, och det provade vi i förrgår, och jisses vad han åt! Sen va han jättego hela kvällen, och sov gott sen! Så det kör vi på nu, varje kväll och han verkar helnöjd! Och han äter fortfarande ordentligt i övrigt så det verkar inte va några bekymmer! Mammas lilla goding! Inte ska han va hungrig, inte!! :) Så det känns ju jättebra att veta att han äter ersättningen och slipper va hungrig..

Å vi kollar på "Lyxfällan" på 3:an... jösses vilka snorungar! de har dratt på sig lån på över 600 000 på 1 1/2 år!! Hur lyckas man? De hade inte öppnat och betalat en enda räkning det senaste halvåret!!! Allvarligt, jag fattar det inte! Hur kan man? Jag skulle fått panik.. jag som typ inte ens klarar en påminnelse liksom. a-ja, sånt är de.. skönt att vi slipper det dära iaf. *phew*

åh just de, jag har ju tvätt som ska hängas =) Glömde visst de! Bäst att ta det på en gång, innan ja glömmer! *hihi*

Ha de gött... KRAAAAM

Inga kommentarer: