26 augusti 2008

alles gut

Tån är omplåstrad och fin =)
Tur att man har en liten son som är som en klocka, och väcker sin stackars mamma, när inte väckarklockan ringer som den ska... Så vi hann ner till VC i tid... Det gick bra, såret läker som det ska så nu är det bara att fortsätta hålla det i schack! Lycka till liksom, nageltrång lever ju sina egna liv verkar det som... Lille M va dock inte så impad att behöva ligga i vagnen, när man hellre kan få sitta i nåns knä... Tur att det inte tog mer än 10 minuter så va vi hemma igen..

Idag bjöd syrran på mat igen - kokt fisk med ägg- och räksås och kokt potatis *mums* Lika gott som alltid!

har inte gjotrt nån större nytta idag, förutom att va mamma.. det har räckt gott och väl idag, har gått runt med jordens huvudvärk, så jag har varit tacksam att vi inte haft en massa måsten, och att Lille M vart på strålande humör. Det va bara nu på kvällen som han inte va så speciellt solig.. Men kombinationen hungrig och trött samtidigt som man måste bada kan ju få vem som helst att klappa ihop! Nu sover han sött i vagnen, mätt och nybadad.
Har hittat en grej, som jag tror Lille M skulle gilla... En bumbo-stol... De kostar en slant, men det kan det kanske vara värt... Har kikat på blocket på begagande, men tycker att de flesta vill ha alldeles för mycket pengar, där stolen ser lite väl sliten ut... Kikar vidare, har bollat det med S-man, sen får vi väl se vad vi hittar på... kan ju va nåt riktigt bra för våran lille grabb som bara ääälskar att sitta upp...



så här ser den ut..
nepp, nu ska jag tömma kameran och mobilen på bilder.. vi hörs av mina vänner!
Puss & Kram!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vår bumbostol hittade vi på leksaksaffären i Falköping ! Mitt i julhandeln gick barnens farfar rakt på den och jag föll direkt för priset va underbart ! gav nog 149:- för den om jag inte minns fel. Hade kikat på dem innan, som du nu gör, och ville gärna ha en, men tyckte som dig, att de va sjukt dyra! Har inte sett dem så billiga efter det! de måste fått in nån drive(?) Så kika i leksaksaffären i Falköping, om de inte finns så fråga och säg att de fanns inne julen -06 ;)
Puss, Johanna