22 augusti 2008

duktiga jag...

måste bara skryta lite...
TOKstädade toan igår... fick ett ryck helt enkelt.. har läänge länge vart sugen på att städa grundligt, och stajla om lite, så det ser lite mer spa-igt ut =) Som hos dig lillasyster!!! Här är mitt tappra försök. Vet inte om det är så värst spa-igt, men rent och fräscht iaf.. Dessutom får S-mannen jobba lite för att hitta allt igen, nu när han precis lärt sig hitta sen förra gången . Bara det gör ju det hela värt mödan *hehe*

"Vy" över handfatet och den lilla lilla bänken...
Där har jag ställt glasburkar med tops, pads och tandtrådsbyglar (va de nu heter), lite mysbelysning och vackra stenar
Är den äkta eller fusk?
Tandborstarna har blivit förvisade till skåpet, nu bor dessa vackra glaslyktor på ena sidan.... (Lillasyrran gjort!)
...och på andra sidan står denna handdrejade vas By Sväris, med en liten fuskis gerbera
Och under hyllan göms handdukar till Lille M, toapapper, lite extra schampoflaskor och lite lektyr
Sååå skönt att jag orkade.. eller att jag fick rycket när jag orkade. och att jag orkade få rycket.. ja ni fattar nog *flinar*

Tack Johanna för alla kommentarer! Jag va ganska säker på att jag inte va ensam att känna så, och jag va ju inte helt oförberedd på att det skulle bli så heller.. Men jag blir arg, och va bara tvungen att ventilera lite =) Och sen undrar S varför jag e sur emellanåt? Undrar varför...

Nej nu är det dags att kojsa.. kram på sej allesammans!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du inte komma hem hit och städa med och göra det fint ?? ;P Kan verkligen inte ha det sådär mysfint här hemma för Gustav pillar på ALLT .. och snart har vi ju nästa pilerfia, hihi ;) jaja vår tid kommer väl den med ;)

Nui har det iaf jätte fint !

KRAM

Unknown sa...

Vad fint det blev, tycker att det är lite komiskt att du hade mig som inspiration då jag tycker mitt badrum är hemskt och snuskit. ;)SKulle också behöva stor-städa toaletten här hemma, men orkar inte så det får va.

Du kommer att klara av att motivera dig till din träning, du lyckas ju med allt du gör. :)
Massor av kramar Emma

Anonym sa...

Tjusigt att gå på toa hos dig..Stackars S som måste leta igen..Ha det gott..Kramar mamsen