17 augusti 2008

uppdaterad pysselstatus

jaha..

söndagkväll igen då... skönt faktiskt att slippa den där söndagsångesten.. räcker gott och väl att va nära S-mannen som börjar få ångest redan på fredagkväll =)

Här har vi det bara gött iaf.. Jag och syrran bara fikar och slappar heeela dagarna.. (lätt överdrivet men okej, alltid retar det nån *haha*)

detta är lilla fikan.. ni skulle se den stora... =)

annars när min lille goding är lugn och snäll (eller hos moster!!) så försöker jag hinna scrappa lite.. det går framåt.. Snart är katternas album klart... måste köpa fler album dock, för till de andra korten har jag inget att sätta de i... Hum det kan ju bli bekymmer...

En liten katt scrappas


Slängde ihop namnskyltar till toan häromdagen.. Lessnade på att dela min handduk med halva bôgda... Så nu vet vi vems som är vems.
De är ganska simpelt gjorda dock. Jag gjorde de på vanligt, lite tjockare vitt papper, ritade ett svagt blått streck längs med kanterna, sen textade jag namnen (skissade först med en blyerts, nog för att jag kan stava till Ida, men har jag aldrig stavat fel förr så gör man det vid ett sånt tillfälle...) Sen hjälpte Em mig att välja ett klistermärke till var och en, sen satte jag upp de med dubbelhäftande tejp på toaväggen! Simple as that! har ju egentligen nån idé om att göra namnskyltar på pärlplattor, men det tycks ju aldrig bli av.. Kanske blir av när Lille M börjar med sånt där?! *hoppas hoppas*

Nu ska jag ta lite att äta, annars blir jag så sur och otrevlig..

Kjöss å kläm!

Inga kommentarer: