28 augusti 2008

U-y-aaack!

terapi-terapi

va precis nere i källaren, håller på att tvätta sofföverdragen... går där i godan ro.. sen råkade jag kika in mellan några rör, och vad hittar man där då???? En fucking-jävla-äcklig-spindel-jävel!!!!!! ÅHHHH tror jag tömde radarflaskan på han... DÖÖ!!!!! S-man sover ju liksom, vad ska man göra? Men Shit, hoppas han inte kryper in i min tvätt nu, och dör.... Åhhhh Jag blir galen på dessa äckliga spindlar!!!!! De är STORA jag lovar... som en handflata typ...

åh shit jag får panik, vart tar den vägen nu? dör den och trillar ner på golvet eller springer den å gömmer sej i tvätten?? Hjälp! I´m loosing it!!!

måste gå ner och kolla, även om jag inte törs!
*huuu*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha du är bara för go !
Du skriver så kul så man bara asgarvar !! ^^

KRAM, Johanna
(jag skrev kommentar nr3 i inlägget innan med, men glömde namn :p)

Anonym sa...

En radarflaska på en spindel då måste den varit jättestor..Ja jag vet att du har panik för dom..Kram mamma