20 augusti 2008

oups mera shopping...

håhåh jaja

va på efterkontroll på MVC idag... Det gick ju bra, men tog betydligt längre tid än vad jag hade tänkt mig.... massa pratande, svara på frågor till nån enkät, urinprov (för äggvita och graviditet!!) gynundersökning, kontroll av blodtryck... ja nämn vad hon inte tittade på =) Det gick ju bra iaf, och det va skönt det. Bristningarna jag hade fått har läkt superfint, "så nu får jag göra precis vad jag vill och känner för..." Vad hon nu kan syfta på?! *hehe* jag å min snuskiga fantasi... Nääe det är inte jag som står för det här nu precis... Ni vet nog vem jag syftar på, och JA jag VET att det är svårt att tro det, har knappt smält det själv *hihi* Fick några minipiller utskrivna, så det inte kommer flera bebbar nu... *pust* Joo det räcker med en. För tillfället iaf! Vi väntar ett tag tills nästa va, nu njuter vi av Lille M! Våran goding!


Det slog sig så bra att både jag och syrran skulle till MVC idag, så vi åkte ju givetvis tillsammans, bra för då fick jag en frivillig barnvakt.. (frivillig och frivillig, det kan ju disskuteras... hihi)

När vi va klara med alla undersökningar så åkte vi upp en sväng på stan.. tog en fika och shoppade lite smått... jag va "tvungen" att ha en stämpeldyna. Och med tanke på att de fått så bra utbud av scrapgrejjer på Norders i stan så blev det lite annat oxå.. Bara lite, jag lovar Mica! bara en stämpeldyna, en chalkdyna och en present åt en hemlig person.. Sen fyndade vi lite på Lindex, köpte strumpor åt både mig och Lilleman. Inte så sexigt - nej jag vet- men nödvändigt..


nu studs i säng, för imorron ringer syrran och väcker mig, måste ringa ner till vårdcentralen och höra med dom, om de kan göra nåt åt min illans nageltrång.. nu får jag sluta envisas med att karva i det själv.... nog för att man är cool, som fött barn å allt men man behöver ju inte va stålkvinnan jämt!!

Kram på sej, den som vill!! Sov gott!

Inga kommentarer: