25 augusti 2008

en applåd tack!!

å-hepp

har visst skrivit över 300 inlägg!!! Detta blir det 302:a.. OJOJ! Vem trodde det typ va?!
Vet ni, vad jag e duktig idag.. =) Gick upp direkt imorse när Lille M vaknade, klädde på mig och gick ner och satte mig i soffan för att amma honom, istället för att ligga i sängen och amma, och halvlura minst en timme. Nu finns det ju givetvis ett skäl till detta :) Em skulle komma förbi innan hon började skolan, så vid tio i åtta kom hon, och då hade jag vart uppe i hör-och-häpna 10 minuter! (Nästan värt en applåd!) Är inte det fantastiskt?? *hehe* Sen följde vi Em till skolan jag och lille skrutt, därefter tog vi en lång (i min värld lång iaf) promenad... Det bidde en sisådär 40 minuter, räcker gott och väl som mjukstart.. Dessutom glömde jag min stegräknare hemma, så jag vet inte hur många steg det vart nu iaf... Jaja,vi kom ut iaf, och nu sitter jag och njuter av min frukost, och passar på att blogga medans skruttis sover.. Bra va?!
Fast jag e våldsamt kaffesugen nu, så det är la bäst att stjälpa i sig téet så man kan ta lite java :)
Johanna; Njaa så kul är det la inte att städa precis, men jag tycker om att ha det fint.. Så det är bäst att passa på att göra ett röj när man har både tid och lust.. Hmm ja vi får la se hur mycke som ligger där det ska, sen när lilleman blir lite längre och klåfingrigare.... Mamman kommer att få spel... *hihi*
Tack Emma!! Allt klarar jag ju inte precis, men man får inte ge upp... Jo men din toa ser lite spaig ut, jag gillar det! Fast mitt dass är ju inte ens i samma liga och spelar...
Mammis: Tack! jag är nöjd med mitt spadass!! Det känns lite extra lyxigt att poopa där inne nu *hihi*
nepp-vamos a´la kaffebryggaren!

1 kommentar:

Anonym sa...

Läste precis ditt mail och känner mig *GLAD* Ska svara sen när jag får tid :)
Puss vännen! /Johanna