18 augusti 2008

jag vill ha-ha-ha

Jag ä kä-ä-ä-ä-är!!

åh har hittat en ny favvo-sajt... kika in här !! Här finns ju ALLT! Vill åka dit genast.. =) Berättade om den för S-mannen. Han sa bara.."mm älskling, men man kan inte köpa allt på en gång" *ler* va söt han är...

Fick ett sms av syrran inatt... Em´s katt Luva va på G att får sina kattungar... Och imorse fick jag ett nytt sms, att tre små sötnosar sett dagens ljus... Synd att de allihop ska flytta till en bondgård :( Hade gärna tatt den helsvarta hankatten.. han heter Hulken =) Lille M vill ha den, men pappa S-man sa nej... *Suck* Skickade världens sötaste mms till S med Lille M med Hulken i knät, men det hjälpte föga.. Stackars oss.... han som va så söt *snyft*

Luva med sina tre bäbisar

...vill ha...vill ha...vill ha...


bara massa me ha-begär.. *dubbelsuck*

Idag har vi vart hemma å skrotat..åt mat hos syrran, efter att ha kelat med kattisarna en bra stund förståss.. men imorron får nog jag och minipini va hemma å tvätta tror jag.. allt är smutsigt och ligger i källaren och luktar urk-burk! =)

Nu ska jag slänga in lite bilder på min andra blogg, sen ska jag fortsätta scrappa!

Pöss å kläm!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va söt hon är Luva..Lycka till med tvättningen..Kram & puss mamma

Anonym sa...

Hallå godingar!

Jag tycker att det är jättebra att ni är hemma och lagar mat och bakar fika. Tack för sist!
Jag längtar redan efter en ny fikastund...

Kram M som i Mica

Anonym sa...

Åå jag älskar ju med scrapping grejer !! och jag säger baa det, passa på medans M e liten !! för sen går det inte.. iaf inte för mig. G ville va med och ja.. jag tröttnade.. Nu har jag inte rört det sen innan sommaren. Men ska försöka sätta fart nu när han går på dagis i höst. Finns en butik i Borås som jag rekomenderar ! har varit där med mamma ;)
KRAM, johanna