27 augusti 2008

såg ni? såg ni???

JAAAAAA!!!

har just sett finalen av "Project Runway", och min "nya" favvo vann!! Christian!
Jag har ju hållit på Sweet P hela tiden, tills hon åkte ut förra veckan, men har alltid gillat C, fast han är lite väl dryg och kaxig ibland *ler* Men nu vann han hela skiten, och det va bra mycke bättre än om Rami hade gjort det... gilla inte han nå vidare.. *hua* men men.. nu är den underbara serien slut, hoppas hoppas att nästa säsong kommer snart..

Snälla syster yster bjöd på mat idag med... varmkorv och potatismos.. å fiskpinnar till den som ville ha... inte så glamouröst men väääldans gott!!
Snart är det la min tur att laga mat, har snyltat på syrran hela veckan nu.. *sorry*

nu måste jag slänga mig in i duschen, ska upp tidigt imorron, vi ska till sjukhuset.. Rutinkontroll på Lille M´s hjärta... *suuck* kan de inte komma till skott med operationen snart så vi slipper detta farande??? Blir galen! Men, för lillparvels bästa får vi väl ändå hoppas att han mår bra.. Tycker dock att han blivit mer andfådd än tidigare... Ska fråga om det.

Ha det bra mina vänner.. skriv gärna nåt kul!
natti natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att ni har varandra i vått & torrt..Korv & mos ä ju gott..Det ska gå bra med våran lille prins..Nu ska jag snart ner i bassängen och gympa helt underbart skönt..Puss & kram lilla mor

Anonym sa...

då har jag hittat hit.. Johan