28 april 2008

18 da´r kvar med elefantfötter

hå-hå-ja-ja

Förvärkarna fortsätter att plåga mig. Pain-riche´s sparkar och buffar inte lika mycket som vanligt, men de som h*n väl orkar med gör h*n med besked!! De känns kan jag lova!
Har fortfarande ont, men nu kommer det mer sällan, och håller inte i så länge. Skönt. Det hjälpte att ha terapi med syrran! (Tack underbara A!!)

Jag tar det allmänt lugnt. Försöker njuta av solen och värmen, men det är inte alltid lätt när min kroppstemperatur ligger 10 grader över alla andras ;) Håller på med det lilla projektet till PR´s rum, snart är det klart! Ska skriva ut schabloner imorron, och skära ut, och sen ska de målas på väggen. S-mannen är ledig från onsdag denna veckan, så vi ska nog hinna klart. Vi har ju 18 dagar på oss.. *ler*

Va tvungen att köpa nya skor idag igen. (Jaa Mica - jag va TVUNGEN!!!) Och det blev inget hetare och sexigare än Foppa-tofflor!! *hehe* Coolt. Men mina super-svulla fossingar får plats iaf, skit samma att det är bonnigt. Skiter i de! Har inga andra skor som jag kan ha, inte ens de där snygga jag köpte för ett par veckor sen... *snyft* Så nu får jag nöja mig med foppisarna... Hur snyggt det nu blir till kjol, men vad gör man när man klampar runt med elefantfötter?

På onsdag kommer min svärmor. Härligt, att bli lite mamma-ompysslad! Och hon stannar tills på fredag så det är ingen risk att jag hinner lessna och lacka ur på henne.

Hepp, nu orkar jag inte med detta längre. Tjöss på er mina vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad blev det för färg på tofflorna? =)

ROSA? =P