17 april 2008

Sömntuta

Usch va jag har sovit dåligt inatt...

Hade svårt att somna igår kväll, trots att jag va helt slut efter gårdagens shoppingspree, så kunde jag inte somna. Beror nog mest på att mina stackars fossingar häll på att brinna upp, de ha så varma, och ingenting hjälpte. Fantiserade om att gå ner till källaren och sätta mej med fötterna i frysboxen! Det lockade kan jag lova. Men S-mannen tyckte inte att de va en bra idé *tss* Men nu har jag lyckats vakna iaf.. Om än lite sent..


Har provkört vagnen lite... Åhh vad den är fin! Du har helt rätt moster Emma, nu är det bara bebben kvar på to-dolistan!!
Lyckades ta skapliga kort idag, i dagsljuse, fortfarande med mobilen. Hittar inte digitalkameran... Men de duger så länge va, korten..
Från den förtjusande högra sidan...
Här ska Pain-riche ligga sen, i duoliften
Från den lika förtjusande vänstra sidan
Framifrån, den snygga suffletten gör sig bra på bild

Nepp nu måste jag se färdigt Hem till gården.
Tjöss!

Inga kommentarer: