15 april 2008

Mina bästa vänner

Idag är det EXAKT en månad kvar tills PR kommer!! Och nu LÄNGTAR vi såå efter vårat lilla pyre! Kan du inte komma snart?? :-)

Det har vart en skön dag.

I förmiddags ringde en gammal kompis, S, och bjöd in sig själv på kaffe! Kul! Och hon ringde verkligen precis lagom efter att jag och syrran (min vapendragare på heltid) hade ätit färdigt våran frukost bestående av nybakade scones och te... Så vi hann precis städa av lite innan S kom (Tur va M, att jag fick en anledning att orka städa, hihi) Både jag och S har väl ganska länge gått och funderat på att vi ska ses nån dag, men det har bara aldrig blivit av. Så det va tur att hon tog det intiativet till slut!! Om man ska vänta på mej kan man ju vänta ihjäl sig *hehe* Så hon kom hit med sin söta lille grabb (som jag aldrig träffat faktiskt) som är 7 månader.. Han hade jättekul med alla prylar och sladdar som hägrade i tv-rummet *hehe* Och va hur söt som helst! Man längtar ju bara liite mera... *fniss* S hade bakat kladdkaka som hon hade med sig, och sen satt vi och tjötade bort ett par timmar över en kopp kaffe! Nice! Nu har vi dessutom lovat varandra att det inte ska dröja typ ytterligare ett år innan vi ses igen. Skamligt att vi inte ses oftare, vi bor ju nästan grannar.. (inte riktigt men bara nästan!)

Nu börjar snart TV-kvällen här. "Äntligen Hemma" kl 20, och SEN är det HELIGT! "Desperate Housewifes" drar igång kl 21 efter ett LÅÅÅÅNGT uppehåll.. ÄNTLIGEN får jag mitt liv tillbaka *Hallelujah* Men först, måste ta tvätten.... *uhh va trökigt*

Sen är det Soffan, Lakritsmix och Plopp som är mina BÄSTA VÄNNER!!!
*PUSS*

Inga kommentarer: