08 april 2008

Ett blått album

Uää jag har nog ätit liite för många Hot chili crunchers.. eller va de de nu heter.. Goda är de iaf, och svåra att sluta äta.. Jobbigt att man har en bebis i magen som tar emot bara*haha*

Har bestämt mig för att jag ska scrappa ett eget album till Painriche. Va inne på bokhandeln i stan igår, och när jag stod i kassan så såg jag att de hade ett jättefint album till ett kanonpris. När jag frågade hur länge det erbjudandet gällde så svarade damen i kassan att det gällde till den sista april. Synd sa jag, jag är beräknad till den 15 maj, och jag vet inte vad det blir, så jag vågar inte köpa nåt album. Det va ju såklart antingen rosa eller blått. Men då sa hon i kassan att jag fick gärna köpa ett och sen komma och byta färg om det va så att jag hade köpt "fel" färg. När jag tvekade och sa att det troligtvis blir syrran eller nån annan släkting som kommer att köpa det (i doppresent?) så sa hon att de kunde lägga undan ett istället. Så kunde den det nu blir som ska köpa det, komma in när bebisen kommit ut, och köpa "rätt" färg. Så kom hon ut från disken, skrattade lite och sa att jaa.. vi tar en blå eller, för jag tror att du får en pôjk! =) Jag bara skrattade och sa att det tror jag med! Så nu ligger ett ljusblått album bakom disken på Bokia och bara väntar..... *ler* Meen, angående albumet då, nu undrar jag om DU har några bra tips eller idéer på vad som ska finnas med däri. Jag har en lista på sånt jag och S vill ha med, men har du nån idé så tages den tacksamt emot!!

För övrigt så går det mesta på halvfart härhemma. Orken är inte på topp, tyvärr, för jag känner att det definitivt behöver städas. *urk* Ladda lite till sen kanske man orkar.. Eller så får man flörta lite med nån som gillar att städa???!! (Miiiiiiiiicaaaaaaaaa!!!!!!)

PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där!
Innan jag ens hade kommit till att du hade mig i tankarna, så tänkte jaha undrar om det är jag gillar att städa!? Gör jag det?

Flörtar man bra med mig, typ god mat, matlådor också. Då har man faktiskt en chans att lyckas.
Men jag varnar dig, kom ihåg att jag är en förfärlig chef!

/M som i Mica