03 april 2008

Minilugg i solen

Våren är kommen...

Startade dagen med en lååång tur på en underbar vårmarknad i skönaste solskenet! Hittade väl lite av varje, men det blev bara muffinsformar, chokladtoppar och en mörkgrå ögonskugga. Sen fikade jag och syrran *mums* innan vi åkte hem. Ja, förresten, vi gjorde ett "snabbstopp" på ÖB med :-) Där fyndades lite av varje, men snuset som s-mannen efterfrågade glömdes inhandlas... Ovanligt att jag glömmer det! *thihi*
Väl hemma satt jag en bra stund ute i hängmattan i solen, och bara njöt av den härliga värmen. Sen gick Persen och jag en sväng i trädgården och inspekterade. Nu händer det grejer ute kan jag lova!
Underbara krokusar i härliga färger...

Och Persen är också drabbad av vårkänslor kan jag lova!

Så nu är det inga bittra sura miner här inte! Det går ju inte när det är så strålande väder ute!! Nu hoppas jag bara att det håller i sig... Vill börja göra det vårfint ute på altanen nu... :-)

Just det, va och klippte mig igår. Så nu behöver jag inte skämmas när jag visar mig "in public" Bildbevis? Ja självfallet! Har jag nånsin svikit er? *hehe* Svara inte på den frågan tack =)

Och som ni alla ser på det utomordentligt bra bilderna så är det liite längre på höger sida, och lite kortare på vänster.. *daah* Och "under" luggen är det en minilugg (precis som förra gången btw) Och över huvudet typ, är det lite urklippt och skuret för att man lätt ska kunna fixa sig en ball tuppkam, om man så önskar... Bra förklaring va?! =) (Vet att du gillar det, M som i Mica!!!)

Hepp, om man skulle undersöka möjligheterna att duscha? S-mannen eldar...

Puss puss mina vänner. Sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Ja du, jag fick mig ett gott skratt, jag gillar ju verkligen tuppkammar!
Men du, jag gillar dig ändå!

/M som i Mica