09 april 2008

Shopping shopping heela da´n :-)

Ahh har vart i Skövde med syrran idag...

Klockan ringde första gången 07:15 (usch de va länge sen sist den ringde såå tidigt) Snoozade tills syrran ringde halv åtta...Upp-å-hoppa! *gäsp* Snyggade till mig lite, och va precis klar när syrran kom. Åkte förbi Mössebergsbagaren och åt frukost..Te och fralla med ost och gurka *mums* Vem vaknar inte till då liksom?! Vidare till Skövde, där vi åkte till Daglig Verksamheten Bonus och hälsade på dom lite. Kul att träffa alla igen och uppdatera sig lite. Va länge, länge sen vi sågs! Och alla va ju så nyfikna på magen och hur jag mår å sådär.. Vi blev kvar en bra stund, drack lite kaffe och tjötade en massa skit! När det kurrade för mycket i magen begav vi oss upp till stan för lite mat och shopping... :-) Jag gjorde några fynd på Lagerhaus...
Nya bordstabletter i halvgenomskinlig plast
Stickers i temat hjärtan. Till scrapping?

Coola pins till skötväskan Och sist men inte minst en ny hållare för hushållspappret


Och för att göra mig lite mer sugen på mat (va verkligen inte hungrig när syrran ville äta lunch) så gick vi en sväng på H&M. Shit va söta bebiskläder de har då! Köpte iaf endast söta "slasklappar" till Painriche... Hmm haklappar heter de kanske, eller dreggellappar... Nåja, skit samma va de kallas, söta är de iaf, och till ett pangpris!

Till mammas lill* sötis :-)

Efter det besöket va jag lika sugen på mat som syrran, så vi grabbade tag i lite gôtt käk, innan vi styrde kosan hemåt igen. Em skulle ju hämtas på skolan klockan två... Väl hemma däckade jag av på soffan framför tv:n, efter att jag tänt i pannan. Så nu är det varmt å gött här. Har planer på att ta en lååång dusch innan det blir mys framför tv:n (igen) med lite smaskig kvällsmat och kanske en kopp te. Är solo ikväll oxå, men imorron kommer min darling hem igen. Sköönt det, katterna är inte nå vidare sällskap...

Däckad Doris i fotöljen

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag säger bara shopping på hög nivå!

/M som i Mica