12 april 2008

Sammandragningar i absurdum

hej-å-hå

det blev inget lyxpedikyr-skämma-bort-gravida-ida idag.. Somnade helt utpumpad igår kväll, med lite lättare SD. Har sovit uruselt under natten, vaknat flera gånger av SD eller att livmodern dragit ihop sig till en stenhård boll. Mådde illa emellanåt, kändes som jag hade en stoor luftbubbla i halsen som ville upp. Provade att dricka vatten, hjälpte inte. Tänkte ta nåt att äta, men blotta tanken på mat --> *uäää* Somnade och vaknade av och till hela natten-morgonen. Sen när jag väl lyckades kravla mig ur sängen insåg jag att jag inte mäktade med att gå på lyxbehandling.. Messade tjejen jag skulle till, och vi kom överrens om att jag inte skulle komma, så jag får försöka hitta en annan dag. Då jag inte har en massa SD.. Har känt av dom (SD alltså) till och från under hela morronen nu. Inte så kraftiga, känns mest som mensvärk nu. Skönt, det kan man leva med.

Nu sitter jag och väntar på syrran. Vi ska åka till Väla. Och JAA vi TÄNKER grilla idag, TROTS att det SNÖAR! Nu får det faan sluta snöa snart...

Inga kommentarer: