22 april 2008

Färg från topp till tå

Babyblått på väggarna och påbörjade projekt

Idag har jag strykit på ytterligare ett lager på väggarna i Painriche´s rum. (lite på mig själv oxå...) Blir nog bra det här. Känns som man står mitt i ett akvarium!! Så det kanske inte vore helt fel att måla/sätta upp fiskar på väggarna istället?? :-) Är nu helt inne på att skriva alfabetet en bit upp mot taket i limegrönt, och måla lite schabloner av Nalle Puh och hans vänner lite vartstans på väggarna. Vad tror ni om det? Älskade sambon säger att han lämnar över det där till mig, med varm hand... (vad han nu menar med det?!)

Såhär ser det ut iaf. Kanske inte de bästa bilderna men men.. Ni är säkert vana!
Babyblått i alla vrår




När jag ändå va i målartagen passade jag på att påbörja ett projekt som jag haft på lut ett tag nu. Det är inte klart än, än på långa vägar.. Kan du gissa vad det ska bli? Ledtråd: Det är till Painriche´s rum... *thihi*

Hemligt projekt
Mm spännande.. Kanske skulle ha ett pris till vinnande gissning? Ska fundera ut nåt.. Muffins kanske? *haha*
Åhh ikväll är det Desperata igen! GUD vad jag älskar tisdagskvällar nu igen!! Lite tur att min darling jobbar *hihi* Annars är det ju en perfekt spelkväll för honom, för då SKITER jag i vad han gör och varför....

NU: dax att stoppa nåt i magen, innan jag börjar må illa igen. (uää)

Kjam

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken BLÅ färg ni har valt. Stackars mosters lilla "andra" dola eller dole(?!)

Ni skulle valt grönt i stället!

SKämt åt sido, det blir jättebra det där.. Kommer att passa in med ditt hemliga projekt(vilket jag vet vad det är)*tsss*
Var försiktigt gravid.!
Kram din hårboll

Unknown sa...

Jag menade att jag var hårbollen, inte du. ;)