10 april 2008

Dagens Ork

Jahapp
Mätt i magen är man. Seg i hela kroppen är man. Trött är man.

Har inte vart så "på-hugget" idag... Bebben tar verkligen ut sin rätt emellanåt!! Har iaf lyckats skrapa ihop såpass med ork att jag har gått igenom alla bebiskläderna idag. Har gjort listor på vad jag har och i vilken storlek, och inventerat vad jag har i handduks- och linneväg. Det finns en hel del.... Iaf för den första tiden, jag räknar med att det ska räcka till iaf. Sen finns det ju iof en hel hög med rosa kläder, som jag valt att lägga för sig. Det känns verkligen inte rätt att ta med alla rosa kläder.. Hmm undrar va det kan bero på *ler* Eller inbillar jag mig bara?! Jaja, nu är det bara en mindre hög kvar som jag inte vet vad det är för storlek på. Syrran har lovat att hjälpa mig att se över det, har ju inte så tränat öga ännu *haha*

Nu är min darling hemma igen. Det märks. Han tar upp hela den låånga sköna soffan, byter tv-kanal om jag är borta längre än 5 minuter, snarkar ljudligt när han somnar på soffan, samt dräller med sina kläder framförallt strumpor överallt. Men.. Jag älskar honom iaf och jag är glad att han är hemma igen. Det är tomt utan honom.

Kära vänner, nu orkar jag inte blogga mera. Glöm inte bort att rösta, nu är det inte lång tid kvar.


puss-å-kram-å-nyp-i-stjärten

Inga kommentarer: