18 april 2008

Lite kvällsbabbel

Sådär, då va den sista föräldragruppen avklarad.

Både positivt och negativt.

+ Att fredagarna är fria igen, förutom de fredagar jag ska till BM på kontroll
+ Segt att sitta där fredag eftermiddag, man vill ha helgledigt!
- Hade vart kul att lära känna en del av de andra paren lite närmare, 4 träffar á 2 timmar är inte så mycket att lära känna nån på
- Kul att sitta å tjöta om sånt som är aktuellt för en själv, med andra som är i samma situation nu
Mm, det är väl lite så det känns just nu.

Ikväll bjöd jag hit syrran med familj + Mica på kvällsmat. Kycklingpaj med champinjonstuvning och kycklingpaj med curry och körsbärstomater. *mums* Tyckte jag, hoppas mina gäster tyckte det med... *ler* Sen satt vi "damer" och tjötade läänge i soffan, med en kopp kaffe och stora burken med kakor *haha* Så mysigt att bara sitta å snacka lite skräp i lugn och ro. Klämma lite på magen och grunna lite på framtiden. Det va väldans mysigt iaf. Jag är glad att ni kom!

Nu är det snart dax för sängen. Igen. Känns som man inte gör annat än går och lägger sig och går upp på morgonen igen. Om och om igen. Jaja, nu ska jag sluta babbla. Ha de gott, så hörs vi!
Imorron ska det fixas i Painriche´s rum, skönt, det har vi ju väntat på....

Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

För andra läsar som inte var och fick smaka din goda mat, kan vi bara berätta att den var LOVELEY!
Det har du inte gjort för sista gången!

/M som Mica