27 april 2008

gnälla av mig lite bara

Usch

har inte orkat blogga... har såå ont av SD, eller om det är förvärkar??

I fredags började det göra ont, på morgonen. Va ju hos BM då, då såg allt bra ut, bebis ligger med huvudet neråt, ej fixerat, men det såg bra ut. Hade ont av SD då med, och BM sa att det är helt naturligt, och bara bra.

Men nu har jag haft ont av och till ända sen dess!! vad är det som händer? Är det på gång? Åhh jag blir tokig. Kan inte sova ordenligt, spelar ingen roll hur jag ligger så gör de ont i magen och ryggen. Det ilar och värker som fan! (ursäkta språket!) Provade att ta en dusch igårkväll, men det hjälpte la föga... Åhh vet inte vad det är, men jobbigt är det! Funderar på att ringa förlossningen, men det känns ju lite fånigt oxå, för jag vet ju att det gör ont att vänta barn!

*suck*
Ska nog ringa till min storasyster. Hon kan sånt här.
*kram*

Inga kommentarer: