12 april 2008

Massor med frågetecken

Va sysslar h*n med???

Tror Painriche håller på att fixera sig. Det pirrar, pickar, sticker och fladdrar som bara den, neråt mot ljumskarna och i underlivet. Det är full aktivitet nästan hela tiden, det har vart så heela da´n nu. Har dock (tack-och-lov) inte några direkta SD längre *phew* Dock så vet jag inte vad PR pysslar med just för tillfället, då det pulserar i nedre delen av magen??? Dax att komma ut snart eller?

Kom precis hem från Väla. En heldag i bushen. Ätit grillad fläskkarré och potatisgratäng, med hallon/rabarberpaj och vaniljsås till efterrätt!! *mumma*
Har fått fyr i pannan nu med, så gubben kan duscha sen när han kommer hem.
Nu ska jag bara lägga mig på soffan, med min Plopp, och bara slöa!

Hejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för god mat och trevligt sällskap!
S-mannen är en klippa med sågen!
Känns lite tomt nu när alla har lämnat metropolen här på Väla ranch, men jag tror nog att vi ses snart igen.

/M som i Mica