02 april 2008

Vimsigt yrväder

Ränderna går aldrig ur...

Ojoj jag är ledsen.. jag glömde lite bort att jag hade en blogg - ett ansvar att sköta *skrattar* Hoppas jag inte blir en lika usel och glömsk mamma.. men risken e la ganska stor för att jag ska bli ett vimsigt yrväder till morsa!

Dessutom så har orken inte vart på topp! Känner mej väldigt upp och ner nu, både i orken och humöret. Inte så att jag är ledsen eller väldigt arg eller så, men bara trött.. Inte synd om mej, nu är det ju bara 40-nånting-dagar kvar... Typ 6 veckor! *TJOHOO*

Här är det lugna gatan. Jag och de två hårbollarna till katter bara päser och göttar oss. Syrran försöker så gott hon kan att aktivera mig, stackare, det måste va ett tungt jobb.. :-) Imorron ska vi iaf åka in till stan, och gå på vårmarknad. Sköj.

Och nu är det i vanlig ordning, som alltid när jag bloggar, att det är en liten buse i magen som protesterar vilt med buffar och sparkar. Börjar bli liiite trött på de nu...*ler*

Kram mina vänner.. Välkomna åter

Inga kommentarer: