24 april 2008

Sexig shopping

Suck

Skrev ett inlägg igårkväll, men helt plötsligt blev skärmen blå och datorn la av... Skumt! Och sen orkade jag inte logga in igen, och bråka mera med den. Men men det va inget speciellt jag hade att skriva igår egentligen, så ni missade inget särskilt!

Dagens tema har varit att njuta av solen! Har vart ute och påtat lite mera i trädgården, hallonen håller på att få sig en rejäl omgång :-) Men idag hade jag sällskap av Em som satt i hängmattan och övade på sin fiol! Nu hade hon "My heart will go on" i läxa, eller bara halva låten, men iaf va bra hon kunde den. Superduktig!!

Och nu på kvällen har vi vart i stan; jag E, Em och Mica. Butikerna har kvällsöppet sista torsdagen varje månad så då brukar vi passa på att åka in och titta. De har alltid bra erbjudanden och sen sitter det inte helt fel med en liten kvällsfika heller *ler*
Jag shoppade inte så värst, köpte endast knästrumpor (sexigt värre), och tre par andra sockar. Som Mica gnällde om, Det är inte det roligaste att handla precis, strumpor!!

Tack för kommentaren Emma! Det blir väldigt fint ska jag säga dig!! Det är inte så mörkblå, så den är väldigt behaglig :-) Vet du vad det hemliga projektet är? Har jag sagt det till dig?! Och förresten så vet jag redan vem som är hårboll här utav oss! *skrattar*

Nu ska jag försöka att komma i säng i tid idag, ska till BM imorron, kl 10. Förhoppningsvis sista besöket innan BF! :-)

Natti natti

Inga kommentarer: