14 april 2008

Bra jobbat älskling!!

...å ingen glass får jag...

imorse när jag öppnade kylskåpsdörren för att ta mig lite frukost möttes jag av en underlig syn... Där stod en blå glassbytta.. Med glass i! Smält glass. Och inte va det jag som tog glass sist... *hmm* Va nog en viss liten sambo som va lite virrig igårkväll när han skulle ställa in glassen i frysen efter sig. Så den råkade hamna i kylen istället. Tills jag hittade den där imorses. :-) Oj va jag skrattade. Skulle tatt kort på det hela som bildbevis men mitt i chocken över att ha förlorat min glass så glömde jag det. :-) Söt du är min gubbe!

Idag har vi vart i stan, syrran och jag. Em skulle till musikskolan, så jag och PR har suttit och lyssnat på fiol i 30 minuter medans Em övade. PR sparkade och levde runt som bara den. Undrar om det är bra eller dåligt?!
Sen åkte vi till Jysk och köpte en madrass till PR. Det blev inte den som jag och S-mannen hade tittat på, tyckte den såg och kändes så hemskt tunn, så det blev en mjuk och härlig madrass som formar sig efter kroppen och som är ergonomiskt utformad. Måste ju va vettigare till en liten bebis istället för en tunn, hård och stum skumgummimadrass?! H*n är värd varendra krona den kostade iaf!!!

Och väl hemma så har jag städat färdigt min pysselhörna. Herregud va grejer jag samlat på mig! Men nu är det rent och fint, kort kanske kommer.. (no promises)

På onsdag ska vi åka till Skövde och hämta barnvagnen!! Sen kan jag pimpa den! *äntligen* Och vi ska även köpa färg jag och syrran, till Busens rum. (PR alltså!) Har hittat en gööörsnygg färg som säljs av Nordsjö. Eugen heter den, är lite grå/turkos/blå. Skitsnygg! Får se om det blir den, eller en som är lite ljusare. Det får vi se...

Åhh på torsdag ska jag till C och få lyxpedikyr och vaxa benen!!! *längtar* (kanske inte efter vaxningen men pedikyren iaf)

Men det blir till att vänta lite till. *suck* Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng, nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna.
*kram*

Inga kommentarer: