12 oktober 2008

bara njuta

idag har det vart en såndär skön slappardag igen! =)
Vi har legat å mysit i sängen, jag å mina grabbar... Sen har jag tvättat en maskin tvätt *duktiga jag* Sen så ringde M-tanten (!) och insisterade på fika =) Och eftersom jag hade äppelkaka kvar så... ja du fattar va?! =) Därefter blev jag och Lille M kvar hos syrran min, lagom tills det va dags för mat. Då kokade jag kycklingfilé med lök och morötter. Så det vart nästan en heldag hos moster E! Mysigt som bara den. Skönt dessutom att få prata med lite vuxet kvinnofolk! S-man är inte alltid den roligaste att prata med.. Han har ju vart hemma en vecka här nu, och börjar jobba imorron igen. Det känns ganska skönt *pust* men lite trist att han inte kommer hem förrens på onsdag!! Men tre da´r går snabbt!
Nepp, nu orkar jag inte blogga mer... får se om jag orkar leka lite mer med Photoshop - Min nya favvo! Man kan typ göra allt där, men faan va avancerat det är. S-man har visat mig grunderna, så får jag väl prova mig fram nu... Synd att man inte har så mycke tid eller tålamod bara.
Förresten Mica.... man kan ju undra vart M-tanten kommer ifrån ;) Nja, S-mannen hade inte så mycke med det att göra.. jag looovar =)
Kjöss å kram, sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för god mat, du är en klippa! Jag är rädd för att vi annars skulle svälta ihjäl.
Ja ialla fall om vi skulle vänta på att få mat från A & S-mannen eller vad tror du?
Ha en trevlig vecka!

Från Max´s tant Mica eller faster eller vad jag nu är....