02 oktober 2008

här är vi!!

Hej hej hallå!!!

Nu är vi hemma igen... Eller nja, vi kom hem förra fredagen... så en vecka har vi vart hemma, men har inte ens orkat titta åt datorn... :) Inte så konstigt kanske, tusen saker är på gång nu, på lördag är det DOP för lille M... =) Så det är fullt ös på planeringarna och förberedelserna nu... Tur att min mamma är nere på visit, och hjälper till med Lilleman så jag får nånting gjort...

Vi har haft en härlig semester jag och Lille M. Bott hos mamma, blivit bortskämda med god mat, sovmorgnar och bara myyys... Har shoppat litegrann, har bla köpt ett par ascoola jeans till mig, som håller tigerrandiga degklumpen på plats *thihi* Har införskaffat ny outfit till dopet -helsvart- bilder kommer.... jag har fyndat kläder till lille M på klädbytardagen hos syrran, hittade massor av bodies och tröjor, inte så mycke byxor men det blev lite av varje.. Ska försöka att ta kort på alla saker, men just nu har jag inte tid =)

Idag ska jag sticka ner och klippa mig... Ska ta tag i mitt liv nu, och slänga in en maskin tvätt, och börja städa... det kommer ju folk snart... *gaaah*

Jag återkommer, jag lovar, när jag har lite mera tid... och ork.

Ha det bäst mina vänner... Love you!

Inga kommentarer: