08 oktober 2008

förvirrat tillstånd

jösses

nu har det hänt igen...
Ida och Felskrivningar! Såg det inte förrens nu... men jag berättade ju igår att M har vänt sig själv.. Men inte från mage till rygg som jag hade skrivit, utan från rygg till mage såklart!!
Ojoj hur ska det gå för denna förvirrade mamman? Sååå nu har vi klargjort det =) Jag som man så koncentrerad på att få det rätt med vändningarna och allt igår och i villervallan bidde de visst fel iaf =)

Idag tvättar jag för glatta livet. Det blev inget Stor & Liten för våran del idag, Lillman vaknade ännu snorigare idag, å hostar å nyser om varannat.. inte så smart att ge sig ut bland folk, speciellt barn med honom då, och sprida smittan vidare.. Dessutom så antar jag att han behöver ha det lite lugnt å skönt runt sig nu, när han inte riktigt är piggelin.

Tror jag ska ta å sätta mig å försöka scrappa lite sen, för nu sover M igen, och tvätten är inte klar förrens om en timma drygt...

ha de gött så länge mina kära vänner! Kram

Inga kommentarer: