10 oktober 2008

ingen klätterapa precis

ajaj - ont ont

visst är det så, jag har träningsvärk idag =) Och fastän det gör rätt ont emellanåt så känns det rätt så gött.. det tyder ju på att jag gjorde nåt bra igår iaf :P

Idag va vi nere på VC med M. Han fick Bricanyl så att han ska få lättare att andas. Han har fått det nu ikväll, så får vi se om han sover ännu lugnare inatt. Han har ju sovit relativt bra iaf, men han hostar ju så hemskt å så låter han så pipig i luftrören. Tycker det låter så obehagligt. Så nu får vi väl se om han kryar på sig. Ananrs har vi bara vart hemma å tatt de lugnt idag.. jag, mina pojkar å mina ömmande muskler.

Nu ikväll fick jag hjälp av Em att plocka äpplen. Alla fina satt ju längst upp, så hon klättrade upp i trädet så vi fick tag i de finaste. Jag kom ju lixom inte riktigt upp. Fan hur gör man när man klättrar i träd lixom? Har typ glömt det! Å inte blir det lättare i gummistövlar :) Vi fick ihop en rejäl ica-kasse iaf, sen bakade vi en smarrig äppelkaka. Den blev verkligen kanongod. Kanske blir det på egenpallade äpplen? E & A kom över och fikade den, sen kollade vi på Idol. Jösses, de som vi tyckte sjöng bra dissade juryn totalt, är de helt tondöva nya juryn eller? =)
Säger bara det, Loulou!!! WOW vilken brud! Hon är nya Idol!

Å nu sitter jag här, å bloggar lite, Lille M sover, S-man spelar SimGolf (nya favvoriten??) och jag har tråååkigt och är godissugen.

Kanske ska hoppa i säng å passa på att läsa lite kanske?

Får vi se.

Kram och godnatt!!

Inga kommentarer: