11 oktober 2008

slö,slapp å fikasugen?? =)

idag har jag inte mycke vettigt att blogga om,
kommer därför att fatta mig ganska kort =)
Har bara vart hemma å slöat idag. Busat och gosat med min lille prins. Han är ju fortfarande lite småkinkig emellanåt (ja, lille M menar jag ju såklart!!) förkylningen har ju inte riktigt gett med sig, så idag har vi bara kelat. Har tvättat en maskin tvätt, eller tvätt å tvätt, det va Lille M´s babygym!! Sen nu på kvällen så ringde S-man från ranchen och undrade om jag ville komma ut till Mica å fika. Jodå, fika är ju aldrig fel! (Även om det inte riktigt passar in i mitt "nya" liv...) Så jag lyckades klä på Nakenfis 1* kläder och byta kläder på Fisen 2*. Sen masade vi oss ut till välaranchen. Detta va vid halvsextiden-nånting-trorjag....
Vi kom hem för en halvtimma sen (kl är 23:04 nu!) Så det blev både fika och kvällsmat hos M-tanten! *fniss* Har precis nattat lilleman, som inte kunde somna om om han inte fick lite mera mat... Men nu sover han gott (hoppas jag, han ligger uppe i sin säng och jag sitter nere)
Lovade att hålla mig kortfattat så det är bäst att ge sej nu.
Tur att jag inte har mer vettigt att rapportera!!
Kram på sej, å ha de gött!! Natti natti!!!
(*Nakenfis 1 är Max, Fisen 2 är jag!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm.. Undrar så vem M-Tanten är?!!!
Det är väl inte så att du blev inspirerad av S-mannen och mina mandelbubbar?

/M som i Mica