26 oktober 2008

smått segt

lite småslött idag.. jojomensan

Som sagt, det har inte gått i många knop idag inte. Har -lyckligtvis- inte känt av nån bakfylla, men varit allmänt slö.. slö, slapp och likgiltig... nja inte likgiltig precis men... Lille M har vart lugnet själv idag, vet inte om han känner på sig att mamma och pappa e lite sega, eller om det fortfarande är så att den där jäkla förkylningen tar en massa energi..


Så idag har vi mest myst..


vart på middag nu ikväll hos Mica.. Tack för den supergoda maten!! =) Skönt att slippa laga mat ibland.. bara bli bjuden, sitta ner och njuta! Lyxigt!


Idag fyller min lillasyrra år!
GRATTIS gumman!
Hoppas du haft en underbar dag!

Det här kortet fick hon på posten, med ett litet minipaket



Nepp, ska va lite social med min gubbe här nu, dessutom har jag inte mycke mer vettigt att bjäla om...


kram å puss!!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för de fina presenterna.! Ögonskuggan kan jag rekommendera då den inte alls lade sig i veck och det var lätt att applicera den. Kramar din syster!

Anonym sa...

Fint kort du gjort..Vi hade det trevligt och vi fick god mat..Ja du har väl läst om h färd till Jordbro,Hi,hi..Puss & kram mamsen

Anonym sa...

Hej!

Jag tänkte bara tipsa dig om en blogg som jag tror att du skulle säga " I like! "

http://scrappa.blogg.se/index.html

/M som i Mica