13 oktober 2008

vill ha och PS-pillat

sitter å drömmer mig bort...

nämligen hääär.. åhh Jag Vill HA! Ska nog beställa en sen, när vi har lite mera klirr i kassan.. när det nu blir? Man blir ju inte direkt förmögen på att ha föräldrapenning =)
Idag har m och jag vart hemma å gosat.. Tvättat lite. Plockat lite. Borde dammsuga. Men det får bli imorron, i de bästa av världar =) Och i eftermiddags masade vi oss till stan för att fylla på i förråden litegranna, jag å söstra mi! Ja, våra småtroll va ju me åsså såklart!

Ikväll är jag gräsänkling, S-man ligger ute och kommer ju inte hem förrens på onsdag, så jag och Lille M är solo! Skrev ju igår att jag tyckte det skulle bli skönt. Jag har ändrat mig. Tycker inte det längre :( Det är ensamt, tyst och tråkigt. Hade glömt bort hur mycke jag faktiskt hatar att vara ensam!
Har lekt lite med PS (photoshop!)
Snygg va!!

Men SHIT va pilligt det är!!! TUR att det är kul.

Nepp, nu ska jag ta med mig grabben och datorn och gå upp å lägga mej....

natti natti

Inga kommentarer: