29 oktober 2008

morrn morrn

Lilleman sover och jag är vaken
skumt.. imorses vaknade han typ halv sex GUD det har jag inte lärt mitt barn -att vakna sååå tidigt... eller så är det S-mans fel, för han skulle upp till jobbet då, så gick han in och skulle ge M nappen, men nånting hände.. undrar vad?! =)de gjorde säkert nån tyst överrenskommelse om att Lille M ville gå upp, så S-man slapp gå upp själv... skulle inte förvåna mig *haha*

oM det nu va så, så fick S-man tji för det, för vi somnade om i sängen, och jag klev inte upp förrens typ halv tie... Lille M ligger där än... Skö-ö-ö-nt.. då kan jag dricka kaffe, i-lugn-och-ro. Härliga onsdagsmorron.

kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilleman är ju helt underbar..Mysig och gott morgonhumör..BRA att du ringt till optikern..Puss & kram mamma