30 oktober 2008

sött och blött

gött

vi har vart å badat idag... blött och nice! Lille M sprattlade hej-vilt, och stortrivdes =) Syrran och Em va såklart oxå med, och vi hade sketsköj! Så vad det verkar som nu så kommer inte Lille M bli vare sig golfproffs eller kulturminister!! Utan simproffs! =) My baby...

Han fyller 5 månader idag min lille plutt. eller lilla och lilla =) Han börjar bli stor (erkänner hon motvilligt) men snart kommer Lillstänkarn, då har vi en bebis till att gulla med, för Lille M njuter ju inte direkt alltid av att gulla med sin stackars mor *snyft*

Idag har jag krigat med pannan, och pannan vann! Har tänt två gånger i den, och bägge gångerna slockade brasan.. FAN va arger man kan bli på sånt! *morr* S-man dillade om nåt om att "det är viktigt att elden kommer åt stickorna..." NÄHÄ, men OJDÅ, jag trodde att elden kom åt stickorna när det brinner alabama i pannan. Hur fel hade inte jag då??! (näädå, bara liite bitter.... I need to get layed!) Nu eldar S och det verkar ju gå bra... pannan som inte gillar Ida kanske? Hmmm

Okej, nämen, nu ska jag inte störa mera, märker att ni är upptagna... =)
Pöss å kläm..

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på 5 månadersdan lilleman..Ja nu kommer lillstänkarn snart det blir mysigt..Hade du inte kärlek till pannan..Puss & kram mamma