09 oktober 2008

torsdag, snart no more

jaha
ytterligare en dag till ända...
har inte gjort så mycke vettigt idag, bara vart mamma =) Lille M har hostat som en tok idag, ska ringa ner till BVC imorron, tycker allt han han är lite väl pipig i luftrören... Så vi får la se va de säger.
Va ute å gick en sväng med honom så han fick lite frisk, kall luft. Vi gick förbi moster E, där vi blev bjudna på kaffe och moccarutor! Mumsfillibabba!!
Idag kom ett nytt pakaet från Oriflame! (Bara att hojta till om du vill handla nåt!) Så idag va det lilla julafton för Lilla Ida igen! =) Återigen måste jag ju säga att det är tur att inte allt ska till mig *pust* Det skulle blitt dyrt.... Nej, själv så hade jag bara beställt mascara, lite lip-glosses och nån duschcreme.... Räcker gott å väl. Fastän ja gärna hade beställt typ hela katalogen *hihi* Men då går la S i taket... stackar´n..
jahaja... så mycke mer festligt har ja nog inte att bjuda på idag så jag ska inte tröka ut er mer.. Dessutom så börjar "HK" på 3:an nu, å i bästa fall så överlåter S-man tv:n åt mig och återgår till sin älskling; Datorn!
Puss!

Inga kommentarer: