15 maj 2008

bebis - Kom UT!

åhh denna väntan...

*suck* Fast nu har jag väl börjat inse att det kommer att dröja innan vi får träffa våran lilla goding. Men max tre veckor iaf. Längre än så behöver man inte plågas (sadister!) Jag vill inte vänta! Jag vill ha bebis nu! KOM UT NU! Det är en order! :) (Som om det nu skulle hjälpa, det har S redan försökt, funka ju uppenbarligen inte...) Har plockat maskrosor i gräsmattan idag - sicket (ursäkta uttrycket) negerjobb :P Upp-å-ner-upp-å-ner... Men tänkte det att det kanske kunde få igång värkarna. Icke. Inga värkar. Vi käkade pizza här förut. Tog en kebabpizza med STARK sås... Tänkte röka ut ungen. Men Icke. Inga värkar. Inte än iaf.. Åhh, måste nog tvinga mej på S-man snart iaf.. *urk orka* :)

Hihi jag måste bara berätta... S-mannen har ju våran pick-up ute till försäljning, och det ringer inte direkt frenetiskt i telefonen. Men nu för bara en liten stund sen ringde det en kille som va intresserad. Från Grekland! Han skulle visst skicka bilen till Sudan.. *hehe* S avstyrde det hela, tyckte det lät lite olustigt tror jag.. Och förra helgen ringde det en annan snubbe, från Luleå! Där bor ju inte vi precis!! Och den killen va heltänd på att köpa den. Men han tyckte la till sist att de va lite väl långt att åka, så han hittade la en annan bil för vi har då inte hört nå mera.. herregud, varför kan ingen "normal" människa lite närmare ringa och köpa bilen?? Vi behöver bli av med den. Så är du sugen på en Nissan King Cab så let me know :)

Nähä. Nu har jag inge mera vettigt att terra er med. Så vi får nog tacka och säga hej då för idag.

Psst..M som i Mica: Tack för din värmande kommentar! Längtar efter den här lilla skrutten, oavsett om det är kille eller tjej. Tavlorna är jag riktigt nöjd med, ska bli spännande att se hur de tar sig på väggen sen. Planteringarna blev toppen, är sugen på mera blommor! jaa du kom ju aldrig och hjälpte mig städa... :)

Puss puss

Inga kommentarer: